onsdag 25. juni 2014

Vakre Sommarøy..



Jeg har ikke kommet dit, at jeg til en hver tid føler fullstendig tilhørighet med alt og alle. Og en ting er helt sikkert, utfordringen ligger ikke i møtet med de menneskene og stedene hvor alt er naturlig og kan flyte fritt… Men Gud så godt det er, å få ’hvile’ i de stundene og møtene hvor man faktisk opplever det!

Det var ikke vanskelig å være tilstedeværende på Sommarøy! Og jeg følte på en enormt dyp respekt og takknemlighet, jeg kjente på fullstendig tilfredshet og tilhørighet, og jeg kjente på livet og det å være levende.  
Det er så befriende, og det føles så godt når alle titler, roller, hatter og merkelapper smuldrer bort og mister den kraften vi ofte ilegger dem. Bare være! Alt eller ingen ting, det spiller ingen rolle.. Jeg ER! 
En bitte liten brikke, i universets uendelig store puslespill... Dette er jeg faktisk så heldig å få være en del av. Er det mulig å ikke være takknemlig!?









  


Lykken er en sandstrand..


...full av små skatter!





























Wherever Beauty looks,
Love is also there.
Rumi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar