tirsdag 3. juni 2014

Turist i egen by…



Etter å ha sittet inne i et kjølig møterom hele dagen, var det godt å komme ut og kjenne på sommervarmen. Det fristet ikke akkurat å hoppe rett på banen, så jeg ruslet en tur bort til Operahuset. Har faktisk ikke vært der før, har bare kjørt forbi og tenkt at jeg skal dit en dag. I dag, ble dagen!
Det var utrolig deilig og gå rundt der og bare se, på former og vinkler, linjer, skygger, refleksjoner. Refleksjoner er bare sååå fascinerende!!! Og folk, de var med på å skape spennende kontraster i det hvite marmorlandskapet. Det var fint å sitte i sola med øynene igjen og høre alle de forskjellige språkene. Jeg følte jeg var på ferie der jeg satt...
Jeg nøt virkelig den stunden jeg var der, og jeg gleder meg til å være turist i egen by igjen! :)

Utsikt fra Opera hotellet.



 















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar